Hahaha vilken sjuk grej!

På Nrj så kör dom en tävling varje morgon typ med att man kan vinna biljetter till Usher i Paris så jag har tänkt hela förra veckan och igår att jag skulle ringa så precis nyss så spelade dom två i rad och jag var skitsnabb på att ringa och signalerna bara gick och gick till slut så svarar dom och skriker heeej! Frågar vad jag heter, hur jag mår och säger att jag kan försöka ringa igen för att jag bara var samtal nummer 10! Fan! =P hahaha!

Bättre lycka nästa gång! ;P
1 Kommentarer till "Hahaha vilken sjuk grej!"
Postat av: Fatma

haha, va synd ;)

URL: http://fatmas.blogg.se/
Datum: 2008-05-13 / Klockan: 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!