Grattis Maria!!!!

OMG jag är ju dum asså! hahhahaah! När jag satt i bilen på väg till dansen så tittade jag på telefon och såg datumet och tänkte "hmm.. den 22a, det känns som att det händer nått idag".. Kör vidare och tänker inte så mkt på de då det efter typ en minut pluppar upp i min hjärna: "OMG Maria fyller ju för fan 20 idag!!" hahahaha! En av mina bästa vänner liksom! =D
Jag brukar ALDRIG glömma sånt! Haha! Kände mig så dum när jag slängde mig på telefonen och ringde två ggr utan att komma fram och tänkte att nu hatar hon mig! hahaha! Men fick som tur va tag på henne sen och sa grattis och hon hade varit så upptagen att hon inte ens tänkt på att jag inte hört av mej! Puh! Andas ut! ;p

Nu är det dags att sova på riktigt, men vill egentligen för vill inte lämna min tjej vaken helt själv vilket man inte ska vara! ♥
Men god natt med er!



Se så glad hon är! ;P
0 Kommentarer till "Grattis Maria!!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!