God natt eller ska jag säga god morgon?

Efter 5 avsnitt med One tree hill och ångest, sorg, påminnelse och ensamhet så ska jag och mina trötta ögon gå och lägga oss. Men tänkte först visa en cool grej!



Vad säger ni om det där? Jag funderar på att spara ihop pengar och ge min nuvarande en kontur av uv-färg! Grymt snygg ju när det syns! =D
Vad tror ni? Är det värt det?

God natt ♥

4 Kommentarer till "God natt eller ska jag säga god morgon?"
Postat av: Dzejna

hörde att det var ganska farligt så de förbjöd sådana tatueringar?



Om man fortf gör sånna tycker jag lätt att du ska fylla i din om du hade en! :)

URL: http://dzejni.blogg.se/
Datum: 2008-05-17 / Klockan: 00:42:48
Postat av: Alexandra

godmorgo! :)

URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Datum: 2008-05-17 / Klockan: 10:23:21
Postat av: Teresa

skitfult.


Datum: 2008-05-18 / Klockan: 10:17:11
Postat av: Tilda

Ja du e ju rätt så ofta i UV-ljus... :P

Där du visar magen oxå. hahaha så rolig ibland du emelie :P


Datum: 2008-05-19 / Klockan: 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!