God morgon UNDERBARA lördag!

Jag drömde faktiskt i natt. Nått om att jag brände ner nått och var livrädd.. =p när jag vaknade så tänkte jag att den hä drömmen SKA jag komma ihåg så jag kunde berätta den för er, men så blidde det icke för nu minns jag ingenting.. =P
Vaknade för kanske en 45 minuter sen av ett sms från Minna - hon klarade sitt teoriprov med 58 poäng!! GRATTIS!!!! Snart så är dom ikapp mej! Tilda har klarat teorin, Minna har klarat teorin och Maria skriver sin den 12e! Resten ska jag nog inte nämna var dom ligger i skalan! ;P
Jag har iaf skickat iväg mamma för att handla marmelad så jag kan få äta min frukost och sedan skynda mig ut i solen så jag hinner sola länge, både baksida och framsida idag! =D Det är så skönt att sola, jag förstår inte, varför är det så? För att det är varmt?

Sen läste jag nyss ett väldigt bra inlägg på Alexandras blogg. Den handlar om att vi sm skriver blogg ska vara egna. Jag VILL vara egen, men hur vill ni att jag ska skriva då? Vad skulle ni vilja läsa i min blogg?
Egentligen så skulle jag bara vilja skriva, vilket jag visserligen gör, och sedan ÄLSKAR ni det jag g ör. =P Det vore ju bara bäst! ;P

Ta en funderare och skriv sen vad ni tycker! Det är värt att veta!
Ha en solig dag! ♥

4 Kommentarer till "God morgon UNDERBARA lördag!"
Postat av: anna

svar: ja ajg tänker också att hon vill ha medlidande, men det är ju också hemskt att tänka. men ja, jagfattar det inte.

URL: http://addspirit.blogg.se/
Datum: 2008-05-10 / Klockan: 11:13:57
Postat av: anna

svar: nä jag vet inte heller. det påstås ju att det var mammans idé, men ja man vet ju aldrig.

URL: http://addspirit.blogg.se/
Datum: 2008-05-10 / Klockan: 11:21:41
Postat av: alexandra

riktigt sant, vi får slå ihop oss helt enkelt och bara vara GRYMMAST i bloggvärlden ;) ta alla med storm som sagt!

URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Datum: 2008-05-10 / Klockan: 11:39:16
Postat av: Hanna

haha men emelie.. om du frågar alla hur de vill att du ska skriva.. så är du ju helt plötsligt inte egen längre :) kör på i ditt egna lilla race bara, det klarar du hur fint som helst.. och skit i vad alla andra tycker.. hate it or love it du vet :)


Datum: 2008-05-10 / Klockan: 14:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!