God morgon torsdag

Jag har sovit sååå gott inatt och vaknade utilad! Det var sjukt länge sen jag gjorde det. Dessutom... känner jag mig helt bra! YES! Det funkade att sova bort allt, helt underbart! Nu slipper jag oroa mig inför helgens uppvisning och dagens danslektion då vi ska sätta 1½ minut av en hel dans och sedan kunna den på lördag! Shiiiiet!
Idag ska jag jobba till 13 oh sedan åka hem, plugga som en idiot, gå ut med ronja, plugga som en idiot, åka till dansen och dansa som en idiot, åka hem och sova!! Och lite mitt i allt så ska jag även blogga så klart! =D

En stöttande rad; Jag finns här för dig under hela denna process och som du hörde igår så är du inte ensam om detta svåra! Vi älskar dig ♥

2 Kommentarer till "God morgon torsdag"
Postat av: Lovisa

Okej, men det låter ju bra som en första jobb! :)

Gick du BF kanske?

URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Datum: 2008-05-22 / Klockan: 07:11:54
Postat av: Anonym

Tack gumman!


Datum: 2008-05-22 / Klockan: 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!