God morgon torsdag - drömmar

Heej allihopa! Sitter här och trycker i mig min frukost men de går lite segt idag. Sovit gott inatt? Jag har drömt nu iggen och sovit rätt så oroligt. Det jag kommer ihåg från drömmen är att jag var i Thailand, ena stunden med min familj och andra stunden med mina vänner. På ett sätt var Dennis hemma för jag skickade sms till hnm och berättade att nu hade minsann jag också varit på Phi Phi och att det var verkligen fint! Men sen så vare nått om att vi typ ramlade av båten eller marken under oss försvann så jag hamnade på en pizzakartong typ men den sjönk och jag fick simma motströms till båten Hanna satt i, men Dennis var kvar i vattnet för han fick inte sitta i Hannas båt för jag var jättearg på honom! Haha! Så han fick hoppa upp i Henriks båt som är en kille som jag gick grundskolan tillsammans med, och när dennis hoppade upp i båten så såg han ut som Johan, Henriks typ bästa kompis då i låg och mellanstadiet, den tiden då vi umgicks mycket med dom. Jag vet inte riktigt vad den här drömmen försöker säga mig! =P
Men nånting måste det vara för jag brukar inte drömma så här mkt!

Det händer inte så mkt idag, ni vet ju redan. Känner mig inte så taggad inför att dansa ikväll. Vi ska lära oss 1½ minuts dans, och nästa torsdag samma sak och sedan är det uppvisning liksom.. Fattar inte varför vi ens försöker, det kommer aldrig bli bra!

Aja, ska sminka mig nu och åka sen! Ha en bra dag! =)

5 Kommentarer till "God morgon torsdag - drömmar"
Postat av: chrj

hoppas du får en bra dag :)


Datum: 2008-05-15 / Klockan: 08:26:51
Postat av: towe

Jag har också drömt inatt, en konstig dröm dessutom :p Men ha en bra dag! :)

URL: http://towebeckman.blogg.se/
Datum: 2008-05-15 / Klockan: 10:28:07
Postat av: Sweetish

det är ju kul att drömma. eller liksom roliga drömmar är roliga att drömma :P

URL: http://anothertry.blogg.se/
Datum: 2008-05-15 / Klockan: 10:31:50
Postat av: Kevin

God morgon. Ha en mycket bra dag!

URL: http://garykevin.blogg.se/
Datum: 2008-05-15 / Klockan: 11:25:46
Postat av: Hanna

En pizzakartong...? hahahahaha


Datum: 2008-05-15 / Klockan: 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!