God morgon tisdag

Vaknade för en stund sen och tänkte.. NEJ! Jag orkar inte! För trots att jag ska vara på SöS klockan 10 så måste jag gå upp samma tid som när jag börjar 8 bara för alla JÄVLA köer! Ingen tror väl att det är köer här, men ni skulle bara veta! Men men, jag får väl ta med mitt headset och ringa någon som kan prata.. =D
Aja nu sitter jag här och äter frukost iaf. Jag har hittat en ny Yoghurt som är jättegod verkligen! "Yoggi - Samoa" Tror jag den hette..Mums!
jobbar 13-17.15, jag stänger alltså idag - wiie! Efter jobbet ska jag.. hmm... JAG VET INTE!! Återigen.. =P Nån som har nått tips? Kanske börja med min uppsats....
Nej nu ska jag bränna en skiva till mig så jag har bra musik i dessa köer! =P

Ha en bra dag! ♥
0 Kommentarer till "God morgon tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!