God morgon tisdag

Dagens namnsdag: Karolina, Carola   -  Grattis!

Sovit gott? Jag har sovit helt underbart! Och jag vaknade av mig själv till och med, 05.50 och det första jag tänkte var att jag inte hade ställt klockan och japp mycket riktigt, det hade jag inte! Jag känner sånt väldigt bra! ;P
Så det var bara att ställa den och somna om en halvitmme! =D

Igår fick jag ett samtal från en förälder till ett barn på jobbet då det hade kört ihop för dom imorgon och undrade om jag kunde vara barnvakt idag redan. Men jag har ju inget för mig så jag sa att jag kunde det, lite extra pengar liksom! =) Dessutom har jag varit barnvakt åt dom två ggr tidigare. Men sen så MÅSTE jag hem och plugga, det är faktiskt sant. Kom fram till att 1. jag har prov om en vecka och 2. jag har en inlämning på en hel uppsats om 1½ och jag har inte börjat med nått. Fan va man skjuter upp i sista sekund hela tiden!

Nu ska jag fota dagens outfit och sedan sminka mig! Jag står bakom mammas bil med min så hon blir galen på mej om jag inte är klart halv! ;p
Ha en superdag!
0 Kommentarer till "God morgon tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!