God morgon tisdag

Idag ska faktiskt jag och mamma åka tillsammans till jobbet då vi jobbar samma tid och på samma jobb..=P Min papps ska nämligen besikta mammas bil och varken jag eller hon vill köra pappas racerbil, vi sitter nämligen alldeles för långt ner i den! haha! Men så jag är fast vid att behöva åka hem efter jobbet, och sedan ska mamma på föreläsning och ska ta min bil till stan, så jag är fast här ute på ön - Hanna vill du spela spel kanske?? =P
Nej men jag ska passa på att ringa mintatueingsstudio och boka tid för att fylla i min och sen ringa till CSN och skälla på dom för att jag inte fått mina behövliga pengar! Grr!!

Hörde på radion nyss att man kan vinna en resa för två till Paris för att kolla på Usher, via NRJ, och det skulle verkligen jag vilja göra! Han är GRYM! Så varför inte åka till Paris för att se honom liksom? Så varje morgon denna vecka ska jag ligga som en hök på telefonen och hoppas på att jag vinner!! Fast jag vinner ju aldrig nått så kommer väl gå åt helvete.. =P

Ha en bra dag allihopa!! ♥
0 Kommentarer till "God morgon tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!