God morgon söndag

Inte någon direkt rolig söndag för jag har träningsverk i HELA kroppen och kan knappt röra mig! Dessutom händer mest bara tråkiga saker. Jag har sagt till mig själv nu att ingen bloggning, ingen msn, ingen dator alls tills jag har skrivit alla frågor och svar som jag ska, Detta kommer ta ett tag så därför är jag uppe redan nu och tänkte börja!
Sedan ska jag iväg på en fika hos en familj som jag ska vara barnvakt hos imorgon. Just nu känns det bara jobbigt eftersom det tar upp tid av min pluggtid. Men sen så tänkte jag att jag åker till Tilda och är lite social och så kan vi båda två sitta och plugga tillsammans då hon också ägna dagen till dessa skolböcker!
Men jag har tänkt på en sak. Jag läser ju faktiskt en gymnasial kurs och jag är såååå sugen på att ta studenten igen, så jag tror nog att jag ska ta på mig min mössa och gå runt med hemma på fredag då jag är klar med min kurs! =D haha!

Dags för frukost så får vi se när ni får en uppdatering, då lovar jag att bilderna från i fredags och dansuppvisningen kommer upp! Puss på er!
4 Kommentarer till "God morgon söndag"
Postat av: Tilda

Fan va seg du e med bilderna då :P



Nu ska jag hoppa in i skolböckerna :P

ring sen!


Datum: 2008-05-25 / Klockan: 12:10:32
Postat av: glitterandbling

jobbigt med träningsvärk!

URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Datum: 2008-05-25 / Klockan: 16:01:57
Postat av: Patricia

Jag är tillbaka med bloggandet :D Kramis!

URL: http://patriciiaa.blogg.se/
Datum: 2008-05-25 / Klockan: 19:11:46
Postat av: Anonym

svara gärna på min fråga i bloggen

ha en bra kväll! :)



MVH

Http://jenstar.webblogg.se


Datum: 2008-05-25 / Klockan: 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!