God morgon onsdag

Heej allihopa! Hoppas ni har sovit gott, precis som jag trots att jag har vaknat flera gånger, ingen aning varför. Jag vet iaf att jag fick nått sms vid halv 1 och vaknade och svarade på det vid 1 kanske, sen så vaknade jag vid 4 igen och hade fått ett till sms som jag svarade på då. Det som var lite roligt var att i det andra smset skrev Kia att han inte kunde sova och jag hade svarat innan att jag var vaken.. så fort somnade jag! =D Fast hemligheten var ju att jag bara somnade om.. ;P
Idag har jag inga planer än faktiskt eftersom Fia fortfarande inte vet om hon kan följa med på derby. Jag HOPPAS verkligen att det blir derby!! Det är så sjukt roligt!

Min syster har fortfarande min kamera men på postens hemsida eller nått så kan jag följa mitt paket och jag tror faktiskt att det kommer idag! Titta ska ni få se -



En härlig liten tur den har tagit! haha! Runt halva Sverige fan! Det bästa som ska kunna hända mig idag är att kameran kommer OCH att jagkommer iväg på derbyt!
Hjälp mig att hoppas! Nu måste jag äta frukost och fota min outfit!
Ha en superdag! ♥
0 Kommentarer till "God morgon onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!