God morgon onsdag

Tjeeenare! Idag är det onsdag och det börjar närma sig helg igen! =D Ska börjar jobba lite tidigare för en kollega är sjuk och sedan ska jag vara kvar till ca 17 idag då vi har drop-in fika. Så på dagen idag så ska vi baka kakor och kolla på film!
Efter de så ska jag ju hem och skriva på mitt arbete. Det som är så svårt är ju att det redan är flera arbeten som jag i princip ska skriva ihop till ett och då är allt väldigt bra formulerat redan från början och då blir det jättesvårt att skriva om det! Ushabusha!

Hörde en sak på radion alldeles nyss.. Det är HELT okej att småäta, bara man äter rätt saker! Wiiiie! Nu ska jag äta massa körsbärstomater! =D

Vad har ni för planer inför helgen??

Ha en bra dag!

0 Kommentarer till "God morgon onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!