God morgon onsdag

Tjena tjena! Min statistik gick upp til 7 st igår, haha, det var nått helkonstig igår asså! =P
Har ni sovit gott? Jag har sovit men rätt så oroligt känns det som, vaknar, vänder och vrider mig. Drömmer konstiga drömmar. Inatt drömde jag om att om man gjorde nått skulle nån spöktjej hålla på och skrämma en och jag hade varit med om det förr. Det jag tror som jag varit med om förr, det är att jag haft en mardröm med de här spöket och att det började med att hon liksom helt plötsligt ploppar upp och skrämmer en rejält. Och eftersom jag är rätt så rädd av mej så blev jag ju skiträdd! =P

idag ska jag jobba till 15 och sedan vet jag inte vad jag ska göra för kl 18.30 ska jag vara barnvakt men familjen jag ska till bor i området precis brevid mitt jobb och jag har inte så stor lust att åka fram och tillbaka hem..
Aja vi får se! Jag kanske åker förbi solna eller vällingby och tittar efter den där tröjan!

Dags att sminka mig!
Puss
0 Kommentarer till "God morgon onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!