God morgon måndag

God morgon allihopa! Sovit gott? Jag har sovit helt underbart och ville verkligen inte gå upp men vad gör man inte för pengar? =P Solen lyser, helt klart bra men det blåser ju halv storm!! Och sen så är det bara 8 grader utanför huset och det kommer inte bli roligt att vara ute idag då det mest är sand där jag jobbar.. =/
I skolan ska jag göra en sista uppgift innan jag avslutar kursen och det är en uppsats inriktat på ett valfritt ämne. Jag har valt att fokusera på Terrorism i allmänhet för jag kände att jag vet i princip ingenting om det! Så det är vad jag ska göra när jag kommer hem, börja på de! Sen så måste jag snart börja plugga in allt som jag har läst under tiden som gått för att jag har ju ett salsprov den 27/5. USH!
Imorgon kanske jag ska byta arbetstid och jobba typ 13-17.15 istället för det vanliga då Tilda ville att jag skulle följa med henne till farbror doktor. Och vad gör man inte för sina vänner? Dom är ju faktiskt det bästa man har. ♥

Har hört en reklam på radio om att dom ska visa EM-matcherna på sf, låter rätt kul men jag undrar hur många som kommer göra det.. Är du sugen kanske? Här kan du boka biljetter -----> SF

Ha en bra dag!
0 Kommentarer till "God morgon måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!