god morgon måndag



En liten tjuvtitt från i fredags! ;p

God morgon på er! Hur mår ni? Jag mår väldigt bra och har på mig en av mina nya toppar som är jättesöt, trivs väldigt bra i den! Dessutom hoppas jag på lika fint väder som igår för nu har jag förberett mig på de! =D
Mina axlar och ben är röda från igår men de har jag redan ordnat och gömt dom.
Efter jobbet ska jag vara barnvakt och sedan ska jag racea hem för att RÅplugga! Proppa in information och massa skit om dagens samhälle och även första och andra världskriget. Låter det kul kanske?
Jag längtar tills på torsdag då jag ska fylla i min tatuering!! =D Sen så träffade jag en gammal kompis i lördags, Camilla, och hon springer tydligen ut på torsdag så jag kanske ska på hennes slutskiva om jag får med mig någon, det vore riktigt roligt!

Nej nu är det dags att sminka mig så jag kanske hinner lägga upp dagens outfit så får ni se min nya tröja! =D
Puss på er!
2 Kommentarer till "god morgon måndag"
Postat av: kristin

svar: tack så jättemycket :)

din var också jättefiin :)

URL: http://fkj.blogg.se/
Datum: 2008-05-26 / Klockan: 10:51:52
Postat av: Anonym

jaa gör det kan knappt bärga mig!!


Datum: 2008-05-26 / Klockan: 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!