God morgon måndag

Dagens namnsdag:   Majken, Maj   - Grattis!

God morgon på er allihopa! Hoppas ni har sovit gott! Jag har faktiskt inte drömt idag trots att jag var väldigt besviken och arg när jag gick och la mig - skönt!
Idag ska jag jobba igen till 15 och då ska jag och Hanna åka och sola och simma! Wiie! Första gången sen min lilla tattoo blev gjord och sen måst jag ha uppehåll i två veckor igen för att jag ska ju fylla i den nästa vecka! Haha! ;p
Efter de måste jag hem och plugga. I veckan måste jag även träffa Myh som jag dansar med så ska vi införskaffa oss glittriga klänningar till uppvisningen. Hoppas bara att vi finner vad vi vill ha!

Dags att äta upp min frukt för att sedan sminka mig!
Hoppas ni får en bra dag!
1 Kommentarer till "God morgon måndag"
Postat av: PATRICIA

Svar: Hehe :) Du får göra det imorgon istället ;D

URL: http://patriciiaa.blogg.se/
Datum: 2008-05-19 / Klockan: 07:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!