God morgon lördag

Ojsan hoppsan så länge jag råkade sova idag då, nästan 12 timmar! Jag måste ha varit slut efter den här veckan. Drömde inatt IGEN, jag orkar inte mer, jag blir så jävla trött av att somna och drömma och vakna, somna drömma vakna, men så har mina nätter hela veckan sett ut! Och dessutom är Dennis ständigt med i mina drömmer och jag är jämt arg på hnm.. Jag undrar va fan allt det här ska betyda för jag är inte arg på hnm!

Idag då, vad händer idag.. Ingenting. Jag har inte fått tag på Kim så får se hur det blir ikväll, men han kan vara riktigt seg på att svara och om han ligger och sover så vill jag inte störa. Om han har Leo hos sig så kanske han har varit vaken hela natten... :) Så är det ju att vara småbarnspappa.. =p
Jag borde sätta mig ner och komma igång, antingen med arbetet som ska in den 30e maj, eller plugga till provet som jag har den 27e maj.. Jag vet inte riktigt vad jag ska börja med.. Hmmm...

Pratade med Tilda för ett tag sen. Hon har det bra borta på Sös tillsammans med hennes mamma och pojkvän/ex, jag vet inte vad han är just nu faktiskt.. =)

Idag tänkte jag även visa er det jag köpta igår, är helt förälskad i en kjol som jag hittade! Love it!
Nu är det dags för att starta dagen med ett one tree hill! ;P

Ha det så bra!
0 Kommentarer till "God morgon lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!