God morgon freeedag!

God morgon alla sötnosar! Har ni sovit gott? Det har jag, trots att jag fick ett fyllesamtal kl 04.11 av en viss Dennis som var på väg hem från krogen. Han hade BARA druckit 5 öl och 2 drinkar, vilket för visso är lite för grabben men så lät det inte riktigt på honom inatt.. =P Han babblade på en massa medan jag låg halvsovandes och mmm:ade, tills han säger att han träffade en tjej igår som han tyckte var lite flörtig så han sa att vi fortfarande var tillsammans och så hade han suttit och berättat typ hela historien till den här tjejen, haha! Undra var de kom ifrån? =P Det underedvetna kanske.. ;P Han kanske saknar mej trots allt, det sägs ju att sanningen kommer fram på fyllan!
Nej nu ska jag sluta spekulera om det. Slutade iaf med att han somnade i örat på mig precis när vi sagt hej då, men jag skulle få honom att lägga telefonen på sängbordet och då sov han gott.. =P haha! Det gamla vanliga!

Idag är det fredag, banken skriker och det är bara den 9e, typiskt mig. Så idag blir det inget speciellt. Tilda är kvar i sthlm så kanske ska haffa henne och se vad hon ska göra. Ska försöka övertala fia och hennes vänner att vi ska grilla hos Tilda imorgon, myyysigt!
Haha upptäckte igårkväll hur it jag var i ansiktet så idag blir det bara lite mascara så får jag se ut som jag vet inte vad, men jag måste få fääärg! Nu måste jag skynda mig!

Puss på er!

0 Kommentarer till "God morgon freeedag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!