God morgon fredag

Förr betydde fredag att jag MÅSTE göra nått. Men nu. Jag känner inte samma behov av att göra nått. Jag ser istället fram emot att ligga hemma i min säng och bara ta det lugnt! Helt otroligt, men ändå skönt.
Jag har drömt inatt igen, kommer inte ihåg vad men jag börjar undra vad det är som bekymrar mig för jag drömmer mest bara när det är något. Aja det kommer väl fram till slut..
Fia erbjöd mig att grilla hamburgare med henne och några till idag men jag tror jag kommer hoppa det. Hanna ville till Kista så tror mer på den grejen och sedan hem och titta på One tree hill! Wiie!

Jag vet inte vad som hände denna morgon men jag jag hunnit titta på ett helt avsnitt av one tre hill faktiskt! visserligen har jag ätit frukost och sminkat mig samtidigt men iaf, skönt med tid över! =)

Nu måste jag föna mitt hår och sedan åka till jobbet!
Ha en bra dag!
0 Kommentarer till "God morgon fredag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!