God morgon fredag - Vilken luring!

Vaknade ungefär 7.45 av att Ronja vaknade men hon kom och hoppade upp i min säng och somnade om fort. Sen så vaknade jag av henne igen ungefär 8.45 och då tänkte jag att "aha nu var det dags att gå upp och gå ut" så jag gick upp och kom tillbaka till mitt rum 5 minuter senare, då ligger hon i min säng och sover igen.. OCH hon gör det fortfarande!! Haha, rackarns Ronja! Hon ville bara ha hela sängen för sig själv.. ;P

image348

Idag vet ni redan vad det är som gäller för mig.. Jag får inte gå någonstans förrän mitt arbete är klart vilket känns som det inte kommer bli idag då det är väldigt mycket, varför gjorde jag det inte TIDIGARE för?? Ångrar mig alltid i sista sekund.. Måste lära mig nån gång! Sen får jag se vad som händer ikväll..

Hoppas ni får en bra morgon!
1 Kommentarer till "God morgon fredag - Vilken luring!"
Postat av: Henkee

typ eller bra tidsfördriv igalafall :D

URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Datum: 2008-05-02 / Klockan: 10:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!