EUROVISION!!!

EUROVISION!!!!!


Och jag kan inte slita mig från One tree hill, bara ett avsnitt kvar på första säsongen, tur att Charlotte är typ nummer 15 eller nått. Pappa har gjort så att hela familjen har gissat vilken plats hon kommer på och jag sa nummer 9. Vinner jag så får jag en hundring av pappa! ;p
Jag kan heller inte sluta undra vad det kan vara för nått som orskar mitt mående.. Någon som har en gissning?
1 Kommentarer till "EUROVISION!!!"
Postat av: LIFE BY Marielle

njae gick ingen vidare för henne ;p inte finland heller :(

URL: http://mariellem.blogg.se/
Datum: 2008-05-25 / Klockan: 00:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!