En misstänkt bil..

Är på jobbet och har rast just nu, underbart! Solen är här och det är riktigt varmt, blåser inte speciellt mkt, vilket det gjorde igår. Jag vet inte om ni har hört de men här där jag bor så har det varit en röd bil som har åkt runt och erbjudit två små tjejer i 10-11 års åldern om dom vill ha skjuts. Idag så stod det en misstänksamt röd och konstigt parkerad bil, först med någon i en stund sen gick personen iväg och sen var bilen borta.. Det är så sjukt äckligt! Tänk om det var den bilen!! Sitter och tittar på mina små raringar! Det är inte bara äckligt, det är läskigt också. Tänk om vi står där på gården och har inte uppsyn åt ett håll, och ett barn blir plockat kanske! Jag vet inte vad jag skulle göra då!!!
Skrämmande som fan!
1 Kommentarer till "En misstänkt bil.."
Postat av: Sofia

usch vad hemskt. som den röda bilen som engla blev upplockad i. för det var väl en röd saab? eller minns jag helt fel. men det är nog bra att berätta för barnen att dem inte ska åka med främlingar! hemskt!

URL: http://souffi.blogg.se/
Datum: 2008-05-06 / Klockan: 12:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!