En konstig valborg

Åkte till Emma och åt middag och gjorde oss klara för att sedan åka på förfest i fridhemsplan. Väl där gick tiden fort och vi hade riktigt trevligt. Sen kom Åsa med två vänner och Maria. Sedan pratade vi om vart vi skulle gå ut och Emma får för sig den dumma iden att vi skulle till Viper room, för att hon aldrig har varit där och hon ville veta hur dåligt det egentligen var! Haha! Det var verkligen inte en av Emmas bättre ideer för hon gick in och ett varv, sen ville hon dra! Haha! Så hon och Hanna och Åsa med hennes två polare drog, emma och hanna hem och dom andra till åsa, så kvar var jag, Maria, Kia, Love och Danne så vi skakade loss och slängde i oss massa Blå fisken, det enda bra med Viper room. Sen när klockan var ungefär två så ville även Maria dra så vi andra valde att dra oss till Åsa.
Men först ett självklart stopp på donken. Där glöms mina restrerande cider, fan..
När vi kom till Åsa hann jag inte mer än in innan jag började må riktigt kasst och till slut fick gå och lägga mig rätt tidigt!
Idag har jag bara kollat på film och myst, trevligt och bra för bakfyllan.. haha! Och jag har fortfarande inte gjort mer än läst två sidor i boken gällande pluggandet så MÅSTE göra ALLT imorgon innan jag gör nått annat!! Ush så tråkigt!! Kan ingen göra det åt mig??

0 Kommentarer till "En konstig valborg"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!