Take a look!

Hejsan allihopa!
Hur mår ni? Jag mår bra men är så trött och slut i hela kroppen, inte bara för att jag sovit lite i natt utan även för att jag har varit i solen mellan 8-17 med undantag för 11-13.. Den tar kål på mig även om jag älskar den!!! Men det är nog dags att hitta en hatt eller en keps som jag kan använda på jobbet för nu börjar jag få ont i huvudet också..
Ska iväg och dansa strax, men mina ben kommer verkligen inte orka och dessutom så känns det faktiskt rätt så meningslöst att försöka oss på den dansen som är tänkt för vi kommer ALDRIG hinna då vår uppvisning är den 24e maj. Vi brukar ha 3 danser klara vid det här lagret och denna gång har vi en klar och 20 sekunders dans på den andra typ.. Dessutom har jag inte pengar till att köpa mina uppvisningskläder.. =/ Nej det är hårt den här månaden, tror jag ska vara extra snäll mot mamma så kankse hon betalar! =)

Min nya kamera fungerar alldeles UTMÄRKT! ;) Därför ska ni få se några bilder från matchen igår!! =D

                  

Såååå härligt va?? ;P
3 Kommentarer till "Take a look!"
Postat av: Karin

nämen tack

vilka härliga bilder, verkligen, de lever! fina färger!

URL: http://Karinolofsson.se
Datum: 2008-05-08 / Klockan: 21:15:13
Postat av: camilla

Super härliga bilder :)

Vad tycker du om mitt snygga Cd.fodral som jag designat då ;)? vill gärna ha kommentarer xD

Kram på dig ..

URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Datum: 2008-05-08 / Klockan: 21:21:32
Postat av: Madde

Härliga bilder :D

URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Datum: 2008-05-08 / Klockan: 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!