Det måste vara ett mirakel!

Jag skrev imorse och sa att det bästa som skulle kunna hända mig denna dag är att jag får gå på matchen OCH att jag får min kamera. Klockan halv 11 så ringer Fia och berättar att hon har fått tag på en kille som kunde jobba från halv 6 vilket var PERFEKT!! Så vi bestämde att vi skulle gå på matchen och mötas i Bromma innan och ta några öl och äta mat typ. Överlycklig skuttar jag in på förskolan med alla barnen och vi sätter oss för att äta då jag får ett sms från posten som säger att jag kan hämta ut mitt paket idag!! WIIIIEEE!! Det MÅSTE vara ett mirakel eller så finns det trots allt en Gud! Så glad jag blöv när allt blev som jag ville!! =D
Nu ska jag gå och sätta mig i min älsklingsstol här på jobbet - massagestolen!! ;P
Skriver igen när jag kommer hem! Måste ju hem och hämta min läckra tröja och ta prommis med Ronja!

Puss på er! ♥
2 Kommentarer till "Det måste vara ett mirakel!"
Postat av: Emma

Vilket flyt :)

URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Datum: 2008-05-07 / Klockan: 12:47:26
Postat av: Catrin

Ibland ska man ha tur =)


Datum: 2008-05-07 / Klockan: 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!