Dagens skämt!

Asså jag tror jag dör!! Vad är detta egentligen?? Jag var inne på Emmas blogg och läste att hon sett nån ny tampong så var tvungen att gå in och titta då hon var säker på att det måste vara killar som uppfunit denna sak.
En tampong gjord av nått svampmaterial som ska blockera livmoderhalsen så den går dessutom alldeles UTMÄRKT att ha sex med, när den är i utan att varken tjejen eller killen känner av denna! Haha! Jag håller med Emma, de MÅSTE vara killar som uppfunnit denna! ;P

http://www.softtampons.net/hem.html 

3 Kommentarer till "Dagens skämt!"
Postat av: Mysan

svar: okej, där ser man :P jag tror dock hon tjänar mer!

URL: http://mysblogg.se
Datum: 2008-05-06 / Klockan: 22:54:02
Postat av: Hanna

Men alltså.. Det där ser ju ut som en stor marsmallow?


Datum: 2008-05-07 / Klockan: 09:05:18
Postat av: Lillknoddan

Svar till Hanna: haha japp jag menar de - de måste vara ett skämt! :P


Datum: 2008-05-07 / Klockan: 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!