Dagens skämt!

Haha när jag och Hanna var på väg hem så åkte vi förbi ett stort hus som ligger ganska precis bredvid vägen med en stor fin gräsmatta och aa ni vet perfekt så där.
Hanna säger: Där skulle jag vilja bo.. Fatta, stor hus, stor tomt, stor gräsplätt, aa allt.
Jag: Nää.
Hanna: Joo, de vill jag. Fast det blir ju lite svårt att sola för då kommer alla bilar att se mej. Men jag får plantera en buske.
Jag: Men tror du att solen står stilla på himlen eller?
Hanna: nää men jag får väl köpa mig en häck då!
Jag: Jo.. Eller är det nå fel på baksidan av huset eller?
Hanna: Nej men jag tror inte att det har någon baksida..
Jag: Vadå, har den två framsidor eller??

Hahaha, de lät riktigt roligt! ;P

 
3 Kommentarer till "Dagens skämt!"
Postat av: Amanda

SvaR: Det går inte att göra så mycket när dom är så små. Men antingen kissar man ut eller så låter man dom vara. Om dom bara är där inne i gallblåsan så gör det inget man får bara kramper om dom är förstora eller om dom har åkt ut och ner mot dom övriga organen eller är påväg ut.

URL: http://dumpamig.blogg.se/
Datum: 2008-05-16 / Klockan: 19:57:09
Postat av: Hanna

Hahaha.. som sagt.. varför ska jag alltid bli uthängd som korkad för? :P men detär iof lugnt.. för det jag sa lät nog ännu dummare än det du skrev, så det tackar jag för, haha :P


Datum: 2008-05-16 / Klockan: 21:59:40
Postat av: Hanna

och shit.. det var ingen charmig bild du la upp.. det ser ut som om jag e halvt besläktad med mopsarna.. sådär intryckt nylle liksom


Datum: 2008-05-16 / Klockan: 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!