CHOCKTILLSTÅND!!

Tjenare snyggingar!
Jag kom ganska precis hem från jobb och stoj. Allt gick bra på Sös i morse och sedan kom jag även idag i tid till jobbet! =D Jag har hunnit laga mat, det blev tunnbrödsrulle. Enkelt och gott!
Snart måste jag åka och dansa, känner tyvärr ingen lust för det heller, måste göra uppvärmning här hemma då vi inte hinner det där med tanke på hur mkt vi ligger efter.
Och så kollade jag in här och in i statistiken! WHAT!?!?! VAD HAR HÄNT???? Asså det var dubbel så många som jag någonsin haft här inne! Oj OJ OJ!! Jag känner mig hedrad, kul att ni hittat hit! =D
Min kompis som i lördags var en idiot har sagt ett underbart förlåt, hon är så go när hon vill! Vi kanske ska mysa lite imorgon. SÅ ringde hanna och ville till kista efter jobbet, så ja vi får se vad det blir av allt! =D
Kanske ska träffa Kim och Leo på lördag, det blir mysigt de med, alltså en riktig myshelg!
Nej nu ska jag blunda några minuter innan jag måste åka o så, så kommer jag hem och skriver nått intressant för er!! ;P

Puss på er!"
4 Kommentarer till "CHOCKTILLSTÅND!!"
Postat av: Fatma

Vill också börja i dans.. men det finns antagligen ingen Dans klubb här :/

URL: http://fatmas.blogg.se/
Datum: 2008-05-15 / Klockan: 20:37:53
Postat av: Fatma

sv: Lycksele, en liten ort som ligger nära Umeå.

URL: http://fatmas.blogg.se/
Datum: 2008-05-15 / Klockan: 21:29:38
Postat av: Camilla

Ja visst blir man glad och förvånad när det bara ploppar in folk, haha vart kommer alla ifårn undrar man då ? :D

URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Datum: 2008-05-15 / Klockan: 23:18:03
Postat av: Evelina

Ja visst är det kul med nya läsare! Jag brukar klicka mig runt på olika folks bloggar. Det är så kul o se hur designen ser ut eller vad de skriver :D



Ha en toppen dag!

URL: http://gurko.blogg.se/
Datum: 2008-05-16 / Klockan: 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!