Biomys

Stressad som ett as kom jag iväg mot Maria och jag hade ju tänkt hinna göra klart mitt skolarbete hemma hos henne (eller rättare sagt hos henne syster då Maria själv bor på helt andra sidan stockholm jämför med mej). Men när jag kommer dit med maten jag hunnit köpa på vägen så är det bara 20 min kvar tills vi måste åka så det blev inte mycket plugg där inte.. Attans.
Vi kommer iväg till medborgarplatsen där vi skulle träffa dessa killar.
Första intrycket: Hjälp vad har jag gett mig in på?? Men så farligt var det inte faktiskt.. haha. Kille nr 1 som Maria känner, var lång och ståtlig, rätt okej klädd, rolig och pratglad. Kille nr 2 som maria hade för sig såg rätt bra ut, såg väl.. jag vet inte riktigt.. Han hade snygg klädstil, håret helt okej, verkade lite blyg utav sig, lite försiktig sådär.. Men samtidigt så såg ansiktet liksom lite ovårdat ut! Inte sådär fräch liksom.. så kändes inte riktigt som min stil.. =p Kille nr 3, nu hoppas jag att han inte läser detta(!!!) men kläderna var helt okej men han såg bara allmänt äcklig och slemmig ut!! Det såg ut som att han inte tvättat håret på aslänge och satt upp det i en tofs för att slippa! Nej riktigt vidrig! =P
Men i alla fall så skulle vi ju på bio men biljetterna var slutsålda så vi gick och satte oss på Göta Ark och hade jättetrevligt faktiskt. Var inget fel på killarnas talförmåga när dom väl satte igång i alla fall! haha!
Testade en ny drink dessutom - en SMURF! Haha! Gissa om vi köpte den pga namnet?? Yes box! ;P
Men sedan pratade vi om att gå vidare och kille nr 1 kom och tänka på att när han hade kollat på SF's hemsida så stod det att Rigoletto sände filmen 21 klockan 23.30 så vi skyndade dit och hann in precis när filmen började!
Och var hamnar då LILLA jag??? SJÄLVKLART bakom världens längsta och största människa så jag ser inte texten!! Och inte bara de att han gjorde så jag inte såg, han rörde sig hela tiden OCH han STANK svett!! Sådant är så jäkla äckligt, ta en dusch, använd en deo som funkar och parfym, känn sedan efter om du stinker och gör nått åt det!! Hjälp finns att få!! Hahah så negativ jag låter nu men men så är det! ;P
Efter bion var vi alla rätt trötta så vi drog oss hemåt till sköna sängen, så någon efterfest blev det inte. Men jag klarade mig rätt bra utan!

Idag ska en killkompis komma hem till mig så ska vi ha filmkväll och se i alla fall den gamla klassikern "Gökboet", den som inte sett den borde se den!!
Förresten så kan jag ju säga att filmen vi såg igår var faktiskt riktigt bra men jag tror att den kan framställa många idéer som inte är specillet bra. Den handlar ju om att spela BlackJack, att lära sig räkna korten och sedan är man fast, speciellt om man åker till Las Vegas och vinner dessa stora summor som dom gjorde.. Till och med JAG som aldrig ens rört en marker typ, blev riktigt sugen på att åka dit och vinna massa pengar!! Så se upp! Annars värd att se.

Skriver lite senare för nu ska jag hjälpa otekniska Fia med att designa hennes blogg lite! ;P http://wanggren.blogg.se
2 Kommentarer till "Biomys"
Postat av: mikaelaa

fan va bra :) då måste ja se den

URL: http://mikaelabrodin.blogg.se/
Datum: 2008-05-03 / Klockan: 14:58:13
Postat av: David

tackar! hur stort va erat avstånd då?

URL: http://daros.blogg.se/
Datum: 2008-05-03 / Klockan: 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!