Äntligen fredag

Hopp, då var det fredag och besökarna är inte alls lika många längre, synd.. =( Jag jobbade fram till halv 4 och åkte sedan och plockade upp Hanna så åkte vi till Kista för att bara titta lite.. =P Jag KAN INTE hålla fingrarna borta från plånboken och jag kommer hem med en vit body, en vitblå JÄTTESÖT kjol, en orange t-shirt och ett oranget linne till min dansuppvisning nästa lördag. Hihi!
Vill ni se allt? :)

Min kväll består av One Tree Hill och One Tree Hill och KANSKE lite andra avenyn och den fortsätter enda in tills imorgon och även kanske imorgonkväll om jag inte ska träffa Kim! =D En alldeles perfekt helg för mig och min plånbok! =D

Ha en suuuperkväll!
1 Kommentarer till "Äntligen fredag"
Postat av: Amanda

Svar: Man kan väl säga att det inte var det. Hade gallsten(grus) dom var så små så dom kunde inte göra något.

URL: http://dumpamig.blogg.se/
Datum: 2008-05-16 / Klockan: 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!