Andra avenyn-kväll

Det är faktiskt det enda jag har gjort ikväll typ! Men det är ju så bra så det är svårt att sluta titta! ;P

Kim sa en väldigt fin sak till mig idag.. Jag kommer inte ihåg exakt men om du läser detta Kim så uppskattar jag det väldigt! Jag behöver verkligen hjälp med att avsluta "det förflutna" och att höra att du alltid finns där för mig betyder mkt! ♥

Sen är det faktiskt en ganska rolig sak som "hänt" de senaste veckorna. Från början. När jag började gymnasiet (alltså snart 4 år sedan) så fanns det en kille som jag tyckte va snygg och lugnt skulle tänka mig känna och ja ni vet hela fadderullan.. =P
För några veckor sen så kikade jag in på hnm på facebook och upptäckte att han gör lumpen och så var det nått om karlstad tror jag, och där nere är det en annan killkompis till mig som gör sin lumpen så tog modet och frågade hnm om han fortfarande var där nere och om han möjligen kände min kompis. Vi pratade lite, kom fram till att det gjorde han inte, men fortsatte att snacka lite iaf. Häromdagen stod det att han fyllde år och jag var trevlig och grattade. Vi snackade även lite då om hur han skulle fira och det var samma kväll som vi skulle till tanto så för skojs skull sa jag att dom skulle hänga med dit istället. Idag fick jag svaret men de gjorde inte mig nått. Vi har iaf idag suttit och snackat en hel del genom ansiktsboken och när jag nämnde att jag egentligen hatade den så sa han åt mej att adda hnm på msn ist även om han inte var inne men han skulle ju vara de ngn annan gång! Haha de är helt sjukt egentligen! Att det tog mig nästan 4 år för att våga snacka med grabben! Maria kommer bli stolt över mig! ;p

Time for bed and Scrubs! Sov sött!!
Puss♥

1 Kommentarer till "Andra avenyn-kväll"
Postat av: Hanna

va?! PB?! :D


Datum: 2008-05-14 / Klockan: 10:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!