Allmänbildad?

Jag har ju berättat om mitt arbete jag ska göra.. Jag har kommit fram till att det för mig är alldeles för svårt och om jag ens kommer få ihop alla 600 ord så kommer det bara att bli ett G-arbete.
Pratade ju med Kia idag och detta och jag kände mig så värdelös som knappt ens visste att det fortfarande är krig i Irak!! Jag trodde det för tillfället var ganska lugnt i vår värld men med mycket spänningar. Var skulle jag fått den informationen ifrån? Jag läser inte tidningen speciellt ofta, varje irl eller på internet. Det värsta är att det inte intresserar mig ens! Jag vill ha fred i mitt liv så varför ens veta om alla andras krig och terrorism? Vad ska jag göra? Bidra med pengar så att ett av länderna kan vinna nån gång? Bidra med pengar så att organisationer kan bygga skolor som dagen efter blir bombade och förstörda igen? Jag tror jag har tappat det intresset för länge sen.
Problem...JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA!!!

0 Kommentarer till "Allmänbildad?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!