Aldrig mer!

Nu har jag ÄNTLIGEN lämnat in den där skiten.. Jag fattar inte varför jag ens gav mig in på det här med Samhälle?? Jag har aldrig brytt mej ett skit om politik och kommer nog inte göra det heller! Kommer rösta blankt eller på typ miljöpartiet, både moderaterna och socialdemokraterna är ju skit.. Spelar ingen roll om jag väljer nått av dom, det händer ju ändå inget. Då kan jag lika gärna vara lite snäll och bry mig om miljön.
Men iaf, mitt arbete blev en enda röra kändes det som MEN det viktigaste av allt var att jag lyckades få ihop några argument OCH jag kom över 600 ord! Wiie!

Nu längtar jag bara tills imorgon då jag ska träffa Kim! Nu måste jag få lite sömn.
God natt ♥
1 Kommentarer till "Aldrig mer!"
Postat av: JOSEFINE

håller med dig, HATAR politik..

URL: http://josefiner.blogg.se/
Datum: 2008-05-04 / Klockan: 23:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!