Wiiie!

Idag är det lördag, sjukt tråkigt väder ute med tanke på hur det sett ut tidigare. Jag har i princip inte gjort nånting mer än gjort mig i ordning för att dra ner på stan och nu väntar jag på att Dennis ska resa sig från soffan och säga att vi ska åka och käka! Jag är hungrig!
Igår åt jag och Dennis gott, stannade hemma och somnade redan vid halv 12 och vaknade därför halv 10 redan imorse! Dagen har gått väldigt seeeegt.. Kanske ska dra till linköping och hälsa på Jonas och c/o senare medan Dennis är och firar sin systerdotter. Ikväll kanske några skulle komma hit och ha spelkväll så får se om jag flyr min väg! =D Hatar när dom ska hålla på och spela fifa och nhl, sjukt jävla tråkigt!
Dennis ÄLSKADE min nya klänning som jag ännu inte andvänt mer än när jag testat den 20 ggr.. ;P Han tyckte den va sjukt sexig och de är ju inte helt fel! =D
Nej nu ska jag ta och tjata på mat!!!!
0 Kommentarer till "Wiiie!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!