Vill göra om onsdagens kväll!

Började dagen med att jobba, kanske inte alltför roligt men PENGAR! Sen var det bara att hoppa in i bilen och åka hem och hoppa direkt in i duschen för jag Emma och Maria skulle till Kitten på deras halvårsjubileum.
Så hem, plocka ihop lite kläder och sedan plockade jag upp Hanna som skulle med och käka hemma hos Emma. När vi kom dit lagade vi mat och gjorde oss i ordning. DÅ var vi fett taggade, men när vi var klara och det var 2 timmar kvar sjönk de humöret! =P
Men när vi väl kom iväg var allt mycket roligare och trots att bussen var nästan 10 minuter sen så hann vi med tunnelbanan för vi hade en racerförare! =P
Tunnelbanan tog oss till slussen och Marias jobb där hon skulle städa färdigt och byta om, men sen bar det av mot Hötorget och Kungsgatan!
Väl framme kommer en bil och ställer sig utanför medan vi väntar på Berra och Emma vänder sig om och får syn på en skylt i fönstret och skrattar: Haha, kolla Emelie, Dj Micke!!! (en kille vi känner kallas så men hon trodde inte de va han och vi kände oss dessutom lite bortgjorda förra helgen då vi tiggde skjuts dyngraka!) Men medan Emma står och pekar och skrattar så får vi syn på att det faktiskt är han och typ gömmer oss i luvorna, korkade som vi är, i hopp om att han inte skulle se oss! Och trot eller ej men han kom aldrig fram och hälsade! =D
Så vi går och då börjar dörrvakten flörta med oss och prata om att han aldrig har kalsonger på sig och att hans kuk då blir väldigt liten när han står där ute i kylan, haha! Desperat försök eller? Haha! Vi går innåt och en annan dörrvakt säger: Gå raka vägen ner för trappan, raka vägen ner, (alltså utan att passera betalningen) känns skönt att känna vissa människor ibland!
Vi går ner och hänger av oss jackorna, går upp igen för att köpa en varsin drink. Bartendern som ser ut att vara en 50årig gubbe typ börjar också flörta och skämta med oss för att han råkade ta betalt 10 kr för Emmas drink, tyvärr såg han ju de! ;P
Sen gick vi till dansgolvet på övre plan men de va så jävla mkt människor så vi stod bara stilla för att se till att inte vara alkoholmissbrukare och spilla en massa. =D Då kommer Berra och ber oss gå och hälsa på några av hans vänner som satt vid ett bord, sedan var kvällen som gjord! =D Berra kommer sedan med Champagne och glas och hittade en bord till oss alla på nedervåningen, precis vid dj båset där ännu en vän, som jag däremot inte träffat på aslänge, befann sig. Sebbe Jak, söt, trevlig och GRYM som Dj! Hade han på min nyårsfest en gång för 300 pers och trots all alkohol grabben hade i sig, så funkade musiken galant! ;P
Vi sprang lite mellan bordet, baren och dansgolvet som vi hade precis framför oss hela kvällen tills vi tyckte att nu räckte det  med att sitta och då jävla blev det schlager i högtalarna. DÅ går det inte för oss att gå därifrån! Till slut fick vi inte vara kvar längre och vi fick gå ut och vänta men de tog knappt en halv minut så var vi ute allihop och åkte till Berra och kollade på Simpsons. Men vi höll på att dö av garv för vi satte igång norsk text på serien och de satt Johan och läste högt för oss och de lät riktigt kul! =D
När berra blev trött var vi tvugna att dra så jag, Emma och Maria tog en taxi hem och till slut somnade vi vid halv 5-5 och 07.20 väcker Maria mej och säger att jag måste gå upp, haha. Greje var den att jag skulle inte upp förrän 7.45 o sen kunde jag inte somna dom sista minuterna, fan! =P
Halv 9 var jag på jobbet, inte ett dugg fräsch, men jag var där och jag orkade med hela dagen! Otroligt!
Dessvärre måste jag nu ta mej ann mitt arbete som ska in imorgon men jag måste skriva klart det idag eftersom jag ska åka ner till Norrköping imorgon och festa igen.. Fan jag skulle ju ta det lugnt den här helgen!
Men det går inte för mej! ;P

Juste! Nån gång under kvällen skickade denna person som vi trodde inte såg oss ett sms och frågade om vi hade roligt på K15!! Hahaha! Tyvärr så var vi skitdåliga på att gömma oss, får ta och träna på de!! =P

Tyvärr finns inga bilder från denna kväll, vi blev fotade två ggr men ingen av bilderna var med, haha!

Tack ännu allihopa för en kul kväll! ♥
1 Kommentarer till "Vill göra om onsdagens kväll!"
Postat av: jacob

eh va äckligt att berra raggar på dig när han nyss var ihop med min vän cissi som dessutom är mkt fräschare än vad du är. där ser man asså


Datum: 2008-03-27 / Klockan: 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!