Vet inte - va fan är de för ord!?

Jag hatar orden "jag vet inte"!!! Så jävla trött på dom! Varför inte vara bestämma sig? Och när man har bestämt sig, HÅLL PÅ DE! Visst jag velar mycket. Men när det gäller stora saker - då bestämmer jag mig innan jag ens säger nått! Vad man än säger, hur man än försker förklara, hur man än ber och bönar låter det alltid "jag vet inte". JAG VET INTE hur fan man ska tyda det egentligen. Ett lättare nej? Ett tveksamt ja? När ska man ge upp efter alla "vet ej"? För fan bestäm dig människa, och håll hårt på de inte massa fram och tillbaka, de går bara inte!
Butter jag låter och butter blir jag på detta uttryck...

image138
0 Kommentarer till "Vet inte - va fan är de för ord!?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!