"Varför är du alltid så gullig och mysig när vi gjort slut?"

Här är klänningen jag köpte i helgen med skärpet,
hade ju kunnat se gladare ut men jag är så konsentrerad! Haha!

image94

Var riktigt mysigt igår, jag och Dennis gick och la oss i sängen och kollade på två filmer och åt gott. Jag låg och killade honom på ryggen och armarna - hans "favoritmys". Tillbaka fick jag kill på ryggen i kanske 30 sekunder! =D Just när vi ligger där så frågar han: "Varför är du alltid så gullig och mysig när vi har gjort slut för?". Ja du Dennis, ska jag vara helt ärlig så tror jag inte att de är jag som ändrar mig, mer att de är du som uppskattar det gulliga och mysiga jag gör mycket mer än vad du brukar. =) Sedan somnade vi och jag gick upp vid kvart i 5 imorse för att köra från Norrköping till jobbet. =D Det var jag och en pedagog till på avdelningen med 4 barn, vid 1 gick ett barn hem och kl 2 gick ett till så sen satt vi där med ett varsitt barn! =D haha!
Och nu har jag bara allmänt tråkigt och Tilda pratar absolut ingenting på högtalartelefonen! =D haha... Nej ska titta lite på Björn Gustavsson nu!
0 Kommentarer till ""Varför är du alltid så gullig och mysig när vi gjort slut?""

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!