Ute och åker (mobilbloggade men de funkade inte)

Hej Hej! Hoppas alla har en mysig morgon! Jag sitter själv i min bil som fortfarande inte känns helt hel. Försökte ju laga den med telefonhjälp av pappa men helt bra det fortfarande inte! =( men hinner inte pappa titta på den när jag kommer hem från jobbet idag så får jag köra Sigma istället! Wiie! =D Den har lite mer krafter än den här! ;-)
de tråkiga med att åka hem från norrköping är att vägen är så jävla tråkig! Bara en massa skog. Man vill liksom bara gasa på som bara den och hoppas på att komma fram fortare. Jag har snart åkt i en timme och åkte ganska nyligen förbi nyköping.
Idag ska jag jobba på mitt vanliga jobb, skönt att komma tillbaka!
Hanna mitt hjärta fyller 20 år idag så skriv en kommentar och gratta henne, hon lär se det då eftersom hon ofta läser min blogg! Hanna, maria och jag håller på och smider lite planer om att åka till Uppsala på lördag och testa på festlivet där! Det blir säkert skitkul!
Idag åker Emma hem från thailand också, kommer bli jävligt kul att få röjja runt som på den gamla goda tiden, massa singelbrudar! =D haha!
ha det bra! ♥
1 Kommentarer till "Ute och åker (mobilbloggade men de funkade inte)"
Postat av: Hanna

jag får väl vara först själv då :P
-grattis Hanna!
-åh tack Hanna, va snällt av dig!
-jag vet Hanna, du är ju bara för vänlig!
-Japp sån e jag! Jag är ju trots allt Hanna
-Ja s¨å måste det vara Hanna.. Du är bäst.
-Tack Hanna detsamma!
-Vi ses Hanna
-Ja det gör vi Hanna
- Heeeeej


Datum: 2008-03-12 / Klockan: 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!