Trött på all skit..

Tilda ska ha 20 års fest den 29e.. I norrköping så klart.. Vart ska jag sova? Ingenstans för jag har ingenstans att sova! De va de här jag var så jävla rädd för! Jag ville inte att de skulle bli så här.. Han lovade att jag alltid skulle kunna sova där, men nu får jag plötsligt inte de!
Jag föreslog att jag kunde sova hos en kompis men endast om det var okej för honom, men det var självklart inte okej för honom! Hur kunde jag ens tro de? Och jag inte sova hos mina tjejkompisar heller, eller vem orkar ta sig mitt i natten hem till sina vänner 30 minuters tågfärd till linköping? Nog inte jag iaf. Ta in på hotell föreslog han! Allvarligt, ta in själv på ett hotell! Nej.. jag hoppas detta löser sig.. Annars så kanske jag ska gå och dränka mig när veckan är slut...?

0 Kommentarer till "Trött på all skit.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!