Tatuering!!

Nu jävlar ska jag ta tag i det här och ringa till tatueringsstudion för att se vilken studio som skulle ta minst kronor för den lilla sak jag ska göra. Dessvärre har jag inte riktigt bestämt mig för hur den ska se ut. Finns en liten detalj som jag inte kan bestämma mig över. Jag ska ha ett litet rött hjärta med svarta konturer. Det som är frågan är om det ska se ut som det glimmar till i hjärtat eller om jag ska hålla mig till rött hjärta med svarta konturer!?
Vad säger ni? Någon som kan råda/tipsa mig?

 Nån liknande enkel..
 ..eller nått sånt här fast med mindre "glimmer"..
 ... eller kanske nått i denna stil som jag hittade nu!
2 Kommentarer till "Tatuering!!"
Postat av: Madde

Svarat på din fråga nu! På min blogg! :)

URL: http://blog.stahberg.se
Datum: 2008-03-12 / Klockan: 23:12:43
Postat av: Sandra

Den längst ned tycker jag och sen att du kanske inte har hela rött utan bara som röd skuggning i hjärtat :P

URL: http://likeabutterfly.blogg.se
Datum: 2008-03-13 / Klockan: 08:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!