Roadtrip till Norrköping!

Japp så är det, jag ska till Norrköping nu igen. Denna gång för att Tilda vill fira sin 20års dag där nere. Men idag ska vi faktiskt inte åka själva utan vi blir full bil! Fia, Minna och Linn ska även med, fatta kul resa vi kommer få! Tråkigt att det kommer gå så fort bara! =P
Men jag ska nog ta med mig datorn men vet inte om det blir så att jag kommer ha nått internet till den eller om jag annars kommer kunna gå in på någon annan dator, men annars får ni höra ALLT efter helgen! =D ska ju trots allt Ut både idag och imorgon så på söndag kommer jag sova gott! =D Synd bara att de är jag som kör hem också =P
Nu har jag väldigt bråttom men om ni ser en liten vit mazda susa förbi på motorvägen, då är det säkert jag och mina vänner som är på väg! =D
0 Kommentarer till "Roadtrip till Norrköping!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!