Nytatuerad och URFATTIG!

Nu är det gjort! Min tatuering är gjord och "pesten" är äntligen över! ;) Och här kommer resultatet fortfarande med plasten kvar på:

  

 Vad tycker ni, helt ärligt? =)

Tyvärr så hände mig något väldigt dåligt idag. Jag fick hem ett kuvert från polisen om min fortkörning!! =( Hela 2000kr kommer jag att får betala i böter! Jag kommer verkligen ta dessa kameror rejält på allvar nästa gång! Inte riktigt vad jag behöver med tanke på att jag inte har några pengar denna månad.. =( Tackar för den!

Nu ska jag sova, är jättetrött faktiskt! God Natt ♥
1 Kommentarer till "Nytatuerad och URFATTIG!"
Postat av: S

Tatueringen blev fin, blir nog skitsnygg sen när du läkt å så =) inget kul med fortkörningsböter... =/

URL: http://likeabutterfly.blogg.se
Datum: 2008-03-20 / Klockan: 11:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!