Nu bär det av!

Nu åker jag till jobbet, det "nya" jobbet och ska jobba på en ny avdelning me småbarn, hoppas dom är söta! Men jag är lite nervös eftersom jag är så blyg så är alltid första dagen hård. Men jag är även VÄLDIGT ivrig eftersom kl. 16.15 idag då jävlar smäller det, håll tummarna att det går bra för mig och att jag blir nöjd! Annars vore det lite jobbigt. =P

Jag säger så här till er som läste inlägger ensam så ensam igår att visst skönt att vara själv, men inte här ute! =P
Ha en bra dag! Bild och kommentar från dagens händelse kommer så fort jag kommer hem!! =D
0 Kommentarer till "Nu bär det av!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!