Myspyskväll

Vilken toppenkväll!
Efter en lång väntan på grabbsen som skulle göra sig fina och äta och åka hit och dit så var jag och Maria äntligen framme 22.45, vilket från början skulle vara tänkt efter Maria slutat jobba kl 17. =P
När vi kommer hem till Robert så visar Berra oss runt och de va en jättefin lägenhet faktiskt! Jag måste säga att jag är förundrad över hur fina lägenheter kan vara inuti när dom utanpå ser ut som skit! haha!
Efter rundturen slog vi oss ner i soffan och grabbsen bjöd på lite vin att dricka, satte på skön stämningsmusik, vi tände lite ljus och gjorde en härlig stämning. Sen så satt vi och pratade om allt från himmel till jord hela natten tills Berra vid 4 promt skulle kolla på discovery chanel, då tappades stämingen totalt och alla blev trötta, haha. Berra somnade i soffan (medan Maria, Robert och jag kollade på Forrest Gump!) men för att stackarn inte skulle få nackspärr väckte vi honom när vi andra ville gå och lägga oss.
Till frukost gjorde Maria våfflor, MUMS!

Tack så mycket Berra och Robert, vi hade jättetrevligt och vi ska lugnt göra om det!



Nu måste jag nog tyvärr börja med mitt arbete i Samhällskunskap B, kursen börjar idag.. Ush!
3 Kommentarer till "Myspyskväll"
Postat av: maria

japp, det va riktigt mysigt!
Jag funderar faktiskt på att öppna en våffelbar :) haha!


Datum: 2008-03-24 / Klockan: 21:10:57
Postat av: Hanna

Maria! du ska vara min fru och har aldrig gjort våfflor till mig?! Du flyter på farligt vatten lilla gumman, passa dej nu, haha ;P


Datum: 2008-03-25 / Klockan: 15:55:59
Postat av: maria

Hanna min lilla sockertopp! Du är välkommen till min våffelbar som öppnar på lördag kl 12.00 bredvid sopberget i högdalen, jag lovar att dina knän kommer vika sig!


Datum: 2008-03-26 / Klockan: 01:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!