Jag är så jävla patetisk!

Va fan tänker jag med, vad tror jag egentligen? Att jag ska glömma någon bara för att vi inte ska prata med varandra? Bara för att vi inte ska ses? Tror jag verkligen att han ska försvinna från mina tänkar bara för ett ynka telefonsamtal försvinner?? Vi pratar ändå knappt i veckorna! Och jag sa: inte ens ett fyllesamtal... Jag älskar dom fyllesamtalen! Dom bästa och roligaste samtalen jag får och någonsin fått! Vet ju visserligen inte ens om han är ute och super idag, men jag hoppas nästan att om han är det, att han glömmer att vi inte ska höras.. Jag som sagt att vi inte ska de, jag kan inte ringa.. Men fan.. tros jag allt detta är jag ju så jävla patetisk! Tror på mig själv när jag säger att jag skulle ragga? På vem fan då? Vad tror jag om mej själv egentligen.. Alldeles för mycket... PATETISK!

Jag har haft ganska trevligt ikväll förutom att vi hamnade på after, träffade Åsas kompis från england, Meg, och roligt är det att prata engelska med någon som kan så väl när en själv är så jävla usel och dessutom tror hon kan mer med alkohol i kroppen!!! (jag) haha!!
Nu ska jag gå och lägga mej, lyssna på lugna favoriter och somna innan jag ens hört vilken låt det är på radion, bilder kommer imorgon för jag orkar inte lägga in dom nu!
God Natt!
0 Kommentarer till "Jag är så jävla patetisk!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!