Irriterad

Jag fattar inte vad man tänker med när en person ringer och man lägger sig nära och stönar för att göra mig irriterad, klart jag blir det - FÖR JAG HÖR INTE ENS MIG SJÄLV!! Att det dessutom är en irriterande jävla brud i mitt ex säng tillsammans med min kompis ex, de gör ju saken ännu bättre!
Visst klart jag bryr mig, vill inte att de ska hända något men vi har varit singlar nu i över en månad, jag kan fan inte säga åt honom att inte göra nått.. Då är jag fan patetisk. Jag har sagt det att den dagen har gör nått med ngn annan, då kan han glömma att röra vid mig och det kommer jag hålla fast vid punkt slut.

Jag har fått jätteont i min kind! Jag har nämligen en visdomstand som är på väg upp och nu på slutspörten så har jag fått jätteont och min kind är svullen. Dennis hade så för ett tag sen och det gick över efter 1-2 veckor, men det gör ju verkligen ont så vet inte om jag ska gå till tandläkaren eller inte. Just nu går jag på Ipren liksom!

I söndags hade vi väldigt roligt förresten, de kommer synas på bilderna! ;P

Igår städade jag hela dagen tills Berra frågade om inte jag kunde vara lite social och komma hem till honom så jag tog bilen till bromma och så satt vi och snackade en massa, jättetrevligt faktiskt! Sen skulle han till Fridhemsplan så körde honom dit och sen så åkte jag hem för att fortsätta städa. Lyckades dammsuga nedervåningen innan jag insåg hur trött jag var! Jag, Maria, Berra och Robert ska idag ses hemma hos Berra och umgås lite, får se vad vi hittar på!

Klockan är alldeles för lite men kunde inte sova med sådan smärta, idag ska jag faktiskt tycka synd om mig.. =(

           

Alla som har sett Aladin när Jasmine blir hypnotiserad kanske känner igen Hannas uttryck på sista bilden.. "God morgon, Doktorn!"
1 Kommentarer till "Irriterad"
Postat av: Tilda

DU BÖR LÄGGA DIG I ETT SOLARIUM!! LR SÅ STÅR DU INTE BREVID EMMA PÅ BILDER! HAHAHA

URL: http://tildiewildie.blogg.se
Datum: 2008-03-24 / Klockan: 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!