Fredag i Norrköping

Efter jobbet igår plockade jag upp brudarna och det blev roadtrip till Norrköping, via systemet i Ingelsta och Hageby. Hög dunkande musik gjorde humöret och jag var på topp!
Hoppar snabbt in i duschen och drog sedan till Spjyvern, sminkade mej och började sedan kröka. Vi hade jättetrevligt trots att jag var så pass trött. Alltid lika roligt med dessa människor!
Sen tog vi en taxi ner till krogen och drog in på Otten, bästa krogen asså! Jag sprang runt och hade jättekul tills jag fick höra att en viss person var på krogen, då blev inte allt lika avlappnat men var kul att festa tillsammans igen.
När jag skulle köpa min sista drink så bad jag om en drink som smakar persika och flörtade lite med bartendern, sedan bad han om min autograf på kvittot och jag skrev den, mitt nummer och skrev tydligt EMELIE. Haha! Det roliga var att jag såg att han tittade på kvittot och tog fram mobilen och visade sedan för sin kompis, så tror han tog det! Haha! Får väl se om det ringer nån gång i veckan.. ;P
När allt var slut så drog vi ut och allt blev lite konstigt för Dennis skulle till sig och jag fick inte följa med och han var snäll och ville åka med i taxin för att se till att jag kommer hem och allt, så tårarna rann tyvärr några stycken, men ja det blev ju bättre sen. =) Sen kom Sara hem vid 04.15 och vi satt och snackade nästan en timme, det går inte att få stopp på henne! ;P
Somnade gott och vaknade imorse av att Fialicious ringer mig, trevligt! Efter ett tag drog jag till Spjuvern igen och här har jag spenderat hela dagen med att äta, sitta vid msn och äta igen! Gott! =P
sitter nu och väntar på att Emil ska fixa klart Olles hår, han ska få dreads! Haha! =D Ska åka strax och göra mig i ordning, sist som alltid!

Uuuuutgång ikväll!!
Tilda ska firas och klockan ska ställas, haha!

0 Kommentarer till "Fredag i Norrköping"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!