Från Toppen till botten..

Åh jag fick sova enda till 7 imorse och det var himmelskt med tanke på att jag somnade igår när jag kollade på film redan vid kanske 8! Haha! Men åkte iaf iväg till jobbet där vi sedan firade förskolans 5årsdag.
När jag står på gården på eftermiddagen ringer ett privatnummer till mig och när jag svarar hör jag att det är från den andra förskolan som Tilda jobbar extra på. Jag kommer inte ihåg om jag skrev det igår men hon gav dom mitt nummer för lite extra arbete. Så på Torsdag ska jag dit och skriva lite papper och jobba torsdag och fredag. Extra pengar yes! =D Tackar Tilda!
När jag sedan kommer hem har jag fått post från jensen och jag har kommit med på samhälle b kursen! YES igen! Tyvärr inte svenska c för den skulle inte startas, vet ej varför. Men då vare skönt för jag kommer få använda hjärnan ordentligt igen! haha!
Kände mig jätteglad en stund, tills jag berättade för Dennis.. Han verkade så nere och typ irriterad så mitt humör försvann och jag började sakna honom.. =( Jag vill inget hellre än att krama om honom, han är så jävla go och mysig att krama! Jag vill inte visa mig svag, jag vill inte vara svag. Jag vill bara somna in och när jag vaknar ha glömt allt om det nu är det som gäller.. Jag vet inte hur jag ska gå vidare, jag vill inte gå vidare genom att hitta någon ny, jag vill inte ha någon ny, jag vill bara ha honom men får jag inte honom så vill jag ändå inte ha någon ny på länge.. Jag skulle kunna stänga in mig och göra ingenting en längre tid, undra om de skulle hjälpa.
0 Kommentarer till "Från Toppen till botten.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!