Första dagen avklarad!

Var ju på nya jobbet idag då och de gick riktigt bra faktiskt! Dom jag jobbar med dessa två dagar är två jättesnälla tjejer och det känns bra. Dom berättade bra information redan från början, rutiner och allt. Väldig sekretess så jag kan inte säga så mkt. =)
Jag trodde jag skulle dansa ikväll men så kommer min syster och säger att de inte blir nått för min lärare är tjänstledig några veckor. Vi har inte dansat mkt dom här terminerna inte.. Tyvärr.. 
Jag har börjat tänka på att jag ska tatuera mig snart. Ska kolla med Lenas studio där jag gjort mina piercingar, vad hon skulle ta för den lilla tatueringen jag vill börja med och sedan vad eaststreet skulle ta, den som tar minst - där ska jag tatuera mig! =D
Nu ska jag kolla film och fördriva tiden tills imorgon!
Bloggar lite senare igen, en filmrecension =D
0 Kommentarer till "Första dagen avklarad!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!