Förlåt mig.

En sak hände mig idag som fick mig att tänka till därför vill jag säga förlåt om det är någon som tar sig illa vid över något jag skriver här på bloggen. Säg då genast till mig så ändrar jag eller tar bort helt, de är en självklarhet tycker jag!

Igår var det faktiskt riktigt roligt när allt väl kom igång. Jag och Dennis drog ner på stan till slut och shoppade loss båda två. Jag köpte en "skjortklänning" med ett svart midjeskärp till, blev ritkigt snyggt tycker jag. Sedan körde han hem mig och jag satt och hade tråkigt medan han var på kalas. Jag tyckte det kändes fel att följa med så jag försökte få tag på jonas istället men han hade inte mobilen på så det blev inget linköping.
När Dennis sedan kom hem började vi prata om vad vi skulle göra och det skulle ju faktiskt bli lite problem att kanske följa med dom andra som skulle ut för dom skulle till Palace, där man måste vara född -87 eller tidigare för att komma in. Till slut bestämde jag mig för att göra ett försök. Klädde upp mig i min nya klänning som jag ska fixa bild på jag lovar, och sedan dom vita nya skorna - och VÄLDIGT ovanligt för mej, utan bh då jag glömt min bikiniöverdel jag tänkt ha under! Haha!
Vi drog hem till Jonte och förfestade, trevligt. Sedan hände en ritkgit rolig grej. Jontes X-box-spel var hos en kompis så han ringer till ett taxibolag och frågar om dom skulle kunna köra till kompisens adress för att hämta spelet och sedan köra det till oss där då Jonte skulle stå och vänta och hämta spelet och betala... OCH DOM GÅR MED PÅ DET!! Hahaha, jag kunde inte sluta skratta åt honom!
Tiden gick och Jontes kusin Empan kom som också är 88a, då kände jag mig i trygga händer då hon ofta är på palace på lördagar. Och japp, vi kom faktiskt in efter ett tag och försök i både vip-kön och undervåningen, så kom vi in på vanliga ingången! Haha!
Väl inne sprang vi runt och hälsade på en massa människor och jag hade ingen aning om vem någon var! Snacka om ickesocial! =P
Kvällen slutade på Olympia med en härlig pizza tillsammans med Dennis! <3
Jag åker faktiskt inte hem idag, orkar inte och Tilda ville åka hem imorgonbitti så sover här inatt med. Nu ska vi kolla på film och äta gott! Tjockis!!!!!! De är jag! =D

0 Kommentarer till "Förlåt mig."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!